مجله میک آپ

رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست

 

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سفید

زنان با پوست سفید متوجه میشوند که تا حدودی رنگ پریده هستند. وقتی در معرض آفتاب قرار گرفتند پوستشان می سوزد، اما ممکن است بعداً برنزه شود. اگر این رنگ پوست را دارید، رنگ هایی مانند صورتی، بژ صورتی، مرجانی و هلویی گزینه های خوبی هستند.

مانند رنگ پوست روشن، خانم هایی که پوست سفید دارند نیز باید از رنگ های با رنگ زرد و طلایی پرهیز کنند. در عوض، به دنبال رنگ های صورتی و نود باشید. اگر رنگ روشن تری را ترجیح می دهید، یک رنگ مرجانی، صورتی یا قرمز را امتحان کنید. بنفش همچنین می تواند برای چهره های خنک خوب باشد. اگر ته رنگی گرم دارید، صورتی ها و هلوهای کم رنگ و همچنین مرجان های نارنجی و رنگ های بژ شتری را امتحان کنید.

بهترین رژ لب برای پوست متوسط

رنگ های متوسط پوست به راحتی برنزه می شوند و به طور کلی نمی سوزند. همچنین معمولاً حساس نیستند. اگر به نظر می رسد مانند پوست شماست، سعی کنید رنگ های های گل رز، ارغوانی و بنفش را امتحان کنید. به طور خاص، رنگ مایل به قهوه ای انتخاب خوبی هستند.

 

و بژ با صورتی ملایم رنگ های عالی برای این رنگ پوست است. برای کسانی که پوست متوسط و ته رنگی خنک دارند، رنگ های صورتی می توانند یک انتخاب خوب باشند. رژ لب های رنگی شرابی را نیز می توانید امتحان کنید. از طرف دیگر، اگر رنگ زیرین شما گرم است، سعی کنید قرمزهای نارنجی، نارنگی و حتی رنگ های مسی و برنز را امتحان کنید.

رنگ رژ لب برای پوست سبزه

این گروه رنگ پوست شامل رنگهای برنزه و زیتونی است. اگر در این گروه قرار می گیرید، به ندرت می سوزند و در تمام طول سال ظاهر برنزه خود را حفظ می کنید. برای خانم هایی که پوست برنزه دارند، از رژ لب های قهوه ای و بیش از حد بنفش اجتناب کنند.

اگر پوست برنزه دارید، باید رنگ های دیگری مانند مرجانی، رنگ های صورتی عمیق و رنگ های پایه نارنجی را امتحان کنید. به طور خاص، رنگ هایی مانند قرمز نارنگی و نارنگی یا رنگ صورتی گرم بسیار زیبا به نظر می رسند در حالی که رنگ زیرین سرد با رنگهای قرمز گیلاس و سایه های شراب بهتر است. در مورد خانمهایی با پوست زیتون که تمایل به ته رنگی خنثی دارند، تقریباً هر رنگ نود، قرمز، نارنجی و صورتی خوب به نظر می رسد. 

بهترین رژ لب برای پوست تیره

افرادی که رنگ پوست تیره دارند، رنگ چهره عمیقی دارند و هرگز آفتاب نمی گیرند. آنها همچنین موهای سیاه یا قهوه ای تیره دارند. اگر در این گروه قرار میگیرند، رنگ های قهوه ای و بنفش مانند گردو، کاراملی و شرابی را به عنوان رنگ اصلی خود در نظر بگیرید. آلویی، زرشکی، بنفش تیره و قرمز نیز در خانمهایی که پوست تیره دارند چشمگیر به نظر می رسند در حالی که باید از رژ لب کم رنگ جلوگیری شود.

فکر نکنید که این بدان معناست که شما مجبور هستید یک رژ لب نود را از دست دهید. فقط یک رنگ نود گرم مانند قهوه ای متالیک، کارامل گرم، رزی طلایی یا بنفش را انتخاب کنید. همچنین رنگ هایی مانند قرمز یاقوتی و قرمز متالیک و رنگ های شرابی عمیق را نیز می توانید استفاده کنید. کسانی که ته رنگ گرم دارند می توانند رنگ های مسی و برنز و همچنین قرمز گیلاس را امتحان کنند.